Calendar de activitati

3 februarie 2009 - lansare proiect
18 februarie 2009 - selectie centre locale
13-15 si 20-22 martie 2009 - stagii regionale in managementul voluntarilor
martie - mai 2009 - desfasurarea campaniilor locale de atragere de noi adulti in cercetasie
aprilie - iulie 2009 - stagii locale (mini-sesiuni) in "principiile scout", "metoda scout" si "animatie"
iunie – august – participarea la diferite activitati locale si nationale
17-23 august 2009 - stagiu national de "pedagogie scout"
septembrie – octombrie – desfasurarea campaniilor locale de atragere de copii si tineri in cercetasie
octombrie 2009 - ianuarie 2010 - desfasurarea concursului "Tu ce poti face cu 100 de euro?"
februarie - aprilie 2010 - continuare campanii atragere copii, tineri si adulti in centrele locale
23 - 25 aprilie 2010 - Forumul National Scouting Seeds

miercuri, 9 decembrie 2009

impresii de la activitatile cercetasesti de la Pascani



Un document special vine de la Pascani... Impresii despre cercetasii de acolo, motivatia de a se alatura cercetasilor si ganduri ale cercetasilor activi din CL!


ce m-a motivat sa vin la cercetashi:- ?...pai mi se pare foarte educativ,shi avem extrem de multe de invatat.aceste ''invatsaturi' ' ne vor ajuta in viata in momentele dificile,shtiind sa ne respectam pe noi,mai intai,natura shi pe cei ce ''roiesc'' in jurul nostru..pe langa asta avem hike-uri f. interesante, experientse noi shi multa distractie.. .temerar creatsa:)... gata oricand:)
Magda, temerar, patrula BLONDES WHO SCREAM

Poi eu unu vin la cercetasi pt ca:
-imi plac activitatile de acest gen
-vreau sa-mi faci prieteni noi,si cred ca am reusit cat de cat
-vreau sa cunosc lucruri noi
-imi place sami petrec timpul liber in stil colectiv,pt ca asa e mai frumos
Nu am intrat de mult timp in acest grup al cercetasilor ,va mai trece timp si imi voi mai da cu parerea.
Eu continui sa vin la cercetasi pt. ca imi place.E si un fel de a spune ca vin pt ca altceva nu am ce face, dar vin ca imi place nu ca acasa ma plictises.
Pana acuma am participat cam la 2 activitati : cea cu imbunatatirea si infrumusetarea parcului si intalnirea cu cei de la CL Suceava.Mi-a placut la act cu infrumusetarea parcului pt ca e ceva firesc ,cineva trebuia sa faca si astfel de de activitati.. ...si e ceva frum.La suceava super,nu mai comentez.Sa numi place ceva.... nu cred .
Eu unu cred ca atunci cand ne intalmin la centru...... de ex cum am vorbit acuma despre primul aj sa ni se spune despre ce subiect vorbim ca sa fim informati... ..si find informati altfel e atmosfera... merge mai bine....cel putin asha cred....Altceva nuj,eu cred ca contribuiti f mult,si cei care nu mai vin la cercetasi inseramna ca nu sunt interesati.. .nu e vina voastra a liderilor:d
Ionut, temerar, patrula Rambic

Poi...cand am auzit de cerce nu prea am inteles ce e , dar Sinziana mi'a explicat si mi sa parut destul de interesant asa ca am venit. Cand am avut prima intalnire am avut si prima aventura cu Andrei , Sinziana si Alexandra. Dar atunci sa intamplat ceva urat si prefer sa nu povestesc , dar dupa cele intamplate m'am gandit sa nu mai vin la cerce ca mi sa parut prea periculos dar totul din cauza ca nu ne'am dat seama ca ne supunem unui risc avand acea aventura :D. Partea buna e ca mi'am dat seama de acest lucru \:d/ si n'am renuntat la cerce Daca o faceam , regretam pentru ca pierdeam prea multe lucruri pe care nu pot le fac de una singura si de asta ma bucur ca am ramas la cerce si abia astept sa vad ce surprize ne mai pregatesc liderii si mai ales lupisorii . Din cate am auzit ei au fost mai harnici decat temerarii :"> in privinta sarbatorilor de iarna , dar doar in aceasta privinta
Katy, temerar, patrula Colibri

De ce vin la Cercetasi?
Eu vin la cercetasi:
-fiindca imi place,
-fiindca mi.am facut prieteni,
-fiindca pt mine cercetasia e un mod de viata
-fiindca de cand sunt la cercetasi am invatat sa trec peste orgolii, sa imi infrunt prejudecatile si sa fiu mai bun cu ceilalti si cu mine
-fiindca suntem toti priviti la fel si nu se fac diferente
-am invatat sa comunic cu cei din jur
-sa nu ma las condusa de altii
-imi place la Cercetasi fiindca invat lucruri noi si nu le invatam ca la scoala, asta poate ca e cel mai important:)
Ce nu.mi place la cercetasi?
Nu cred ca exista ceva care sa nu imi placa, ba da exista...vreau sa facem si noi ceva la explo..mi.e dor de explo!
Cercetas explorator Alexandra..Alex. ..Andru
Patrula Hoinarii..Strigat: Tu esti Mircea..NUUUU
Gata oricand!



Eu prima data am venit din curiozitate. Stiam de la Brenda de cerce si tot vorbea de intalniri si am zis sa vin sa incerc.Dupa mi-a placut mult si cu toate ca n-am mers in hike, am participat la "Natura la ea acasa" si intalnirea cu CL Suceava.Cu venirea la cercetasi mi-am facut noi prieteni si am mai scapat de timiditatea pe care o aveam inainte.Cat despre "ce nu-mi place" cum ziceau si ceilalti nu cred ca este ceva ce nu-mi place doar ca suntem lenesi.temerar Larisa, gata oricand.
Isza, temerar, patrula Beclais

Pai, pentru mine cercetasia este, dupa cum a spus si Alexandra, un mod de viata. Din pacate nu ma pot mandri ca sunt o cercetasa din nastere, mai degraba o lenesa din nastere, insa sper sa ajung si eu la performanta, cu pasi marunti, de a ma organiza mai bine de a fi mai saritoare la problemele celorlalti si sincer, sper sa intalnim cat mai multe oportunitati s apunem in practica ceea ce invatam la cerce. Experienta cu Irina nu a fost tocmai una placuta, asa ca prilejul de a exersa luxatiile nu era tocmai necesar, isa ma refer in special la cum sa ne pregatim ghiozdanul pentru un hike sau nu stiu... tipuri de nori, alfabetul Morse si ce am mai vazut prin Aventura cercetasului.
Imi place sa vin la cercetasi si imi pare rau ca spiritul s-a cam pierdut, dar asta este misiunea noastra, sa reinviem cercetasul din noi . Am ajuns sa ignor criticile si intepaturile pe care altii le aduc cu privire la cercetasi, ceea ce este surprinzator pentru mine, dar chiar sunt mandra ca sunt cercetasa si nimeni nu-mi poate lua asta
Ceea ce as vrea eu de la centrul nostru local este ca, atunci cand ne oferim sa pregatim ceva pentru data viitoare, sa incercam, pe cat posibil, sa nu citim de pe foile aduse, ci sa incercam sa vorbim deschis, sa ne spunem mai multi parerile, pentru ca se capteaza mai mult atentia si ar putea fi un truc (sa zis asha) ca liderii sa ne determine sa fim mai activi
GATA ORICAND
Sinzi, temerar, patrula Colibri
PS: Abia astept si eu sa vad ce ne pregatesc liderii pentru decembrie:D, dar oare noi ce le pregatim liderilor ?:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate seminte mai avem de plantat?

Tinta noastra este 2500 de membrii in ONCR la data de 31 ianuarie 2010.

Am inceput cu 1500, la 1 februarie 2009.

La sfarsitul lui ianuarie 2010, eram cu 804 membri mai multi.